Dažniausiai užduodami klausimai apie mobilių telefonų pilną ir ekranų draudimą
Pranešimas
1. Kaip pranešti apie įvykį?
Apie įvykį praneškite internetu užpildę žalos registracijos formą.
2. Žalos registracijos formoje suklydau nurodant įvykio aplinkybes. Ką daryti?
Susisiekite su mumis claims@aon.lt. Laiško temos eilutėje nurodykite žalos numerį ir patikslinkite informaciją apie įvykį.
3. Neteisingai nurodžiau savo el. pašto adresą/telefono numerį. Ką daryti?
Susisiekite su mumis claims@aon.lt. Laiško temos eilutėje nurodykite remonto numerį. Laiške parašykite teisingą adresą ir telefono numerį.
4. Man reikalingas pakaitinis telefonas. Ką daryti?
Pakaitinis telefonas pagal draudimo sąlygas nėra suteikiamas.
5. Kaip saugiai perkelti duomenis iš senojo telefono į naują?
https://www.bite.lt/profai/kaip-perkelti-duomenis
6. Kaip perkelti duomenis iš telefono į kompiuterį?
https://www.bite.lt/profai/perkelimas-be-usb
Įrenginio pristatymas į remonto servisą
1. Kaip galiu pristatyti įrenginį remonto servisui?
Pateikti įrenginį apžiūrai į remonto servisą galite vienu iš šių būdų:
• pristatyti įrenginį į remonto serviso saloną. Salonų sąrašą galite rasti čia: MTTC salonų sąrašas;
• išsiųsti per kurjerių tarnybą arba paštomatą.
Užsakyti šią paslaugą galite čia: paslaugos užsakymas.
2. Pamiršau nurodyti žalos numerį.
Jeigu užsakydami kurjerio ar paštomato paslaugą nepažymėjote žalos numerį, prašome susisiekti telefonu su remonto servisu +370 700 70 700.
Jeigu registruodami remontą nepažymėjote žalos numerį, nes jo neturite, pirma prašome registruoti žalą čia ir tik tuomet užsakyti remonto paslaugą per kurjerį arba paštomatą.
3. Pasikeitė mano kontaktinė informacija.
Parašykite el. paštu info@mttc.lt. Laiško temos eilutėje nurodykite žalos ir remonto numerius. Laiške pateikite teisingą adresą ir/ar telefono numerį.
Kurjeris
1. Kada kurjeris paims siuntą?
Kurjeris dažniausiai atvykta per 1-2 darbo dienas.
2. Kurjeris paėmė siuntą, kas bus toliau?
Kurjeris pristatys įrenginį į remonto servisą MTTC, o Jūs gausite tai patvirtinantį pranešimą.
Siuntos pristatymo statusą galite rasti čia.
Remonto servise Jūsų įrenginys bus apžiūrėtas ir suremontuotas. Jeigu remonto darbams atlikti bus reikalinga papildoma informacija, serviso darbuotojas susisieks su Jumis papildomai.
3. Kurjeris paėmė siuntą, kur galiu sužinoti remonto statusą?
Remonto eigą galite stebėti paspaudę šią nuorodą ir įvedę savo įrenginio IMEI.
4. Kur galiu sužinoti man grąžinamos siuntos numerį?
Siuntos numerį galite matyti paspaudę šią nuorodą ir įvedę savo įrenginio IMEI.
Remontas/keitimas
1. Per kiek laiko nuo žalos užregistravimo turiu pristatyti įrenginį į remonto servisą?
Prašome įrenginį remonto servisui pristatyti kuo greičiau.
2. Gavau el. laišką su kainos pasiūlymu. Kodėl turiu mokėti už papildomas detales, jeigu turiu ekrano draudimą?
Pagal draudimo taisykles draudimo apsauga galioja tik įrenginio ekranui. Jeigu be ekrano yra pažeistos ir kitos įrenginio dalys, už jų remontą turite sumokėti patys.
3. Išsaugokite duomenis telefone, man jie labai svarbūs.
Nei Aon, nei MTTC neprisiima atsakomybės už įrenginyje esančius duomenis. Remonto metu šie duomenys yra ištrinami, todėl rekomenduojame prieš pristatant įrenginį į remonto servisą pasidaryti atsarginę duomenų kopiją.
4. Kiek laiko užtruks įrenginio keitimas?
Dažniausiai įrenginio keitimas užtrunka apie 3-5 darbo dienas.
5. Ar išduodamam įrenginiui suteikiama garantija?
Išduotam įrenginiui galioja 3 mėnesių garantija.
6. Man pranešė, kad nėra detalių, reikalingų įrenginio remontui. Ar detalių tiekimas bus atnaujintas?
Detalių pristatymo terminas nėra žinomas ir remonto servisas negali prognozuoti, ar tiekimas bus atnaujintas.
7. Turiu ekrano draudimą. Detalės netiekiamos. Kodėl įrenginys nekeičiamas kitu?
Pagal draudimo taisykles apsauga galioja tik įrenginio ekranui. Kai gamintojas nebetiekia įrenginio detalių, būtinų remonto atlikimui, draudimo bendrovė išmoka draudimo kompensaciją.
8. Kodėl leidote užsakyti draudimą įrenginiui, kurio detalės netiekiamos?
Jūsų įrenginys buvo apdraustas tuo metu, kai detalių trūkumo nebuvo.
9. Kodėl turiu mokėti už papildomą remontą, jeigu turiu ekrano draudimą ir pažeistas tik įrenginio ekranas?
Pagal draudimo taisykles, apsauga yra taikoma tik įrenginio ekranui. Jeigu be ekrano yra pažeistos ir kitos įrenginio dalys, už jų remontą turite sumokėti patys. Visais atvejais, kai yra galimybė pakeisti ekraną neatliekant kitų įrenginio komponentų remonto, ir jūs sutinkate, kad garantija negalios, pakeisime tik įrenginio ekraną.
10. Kurjeris negrąžino siuntos. Kada grąžinsite telefoną?
Jei jūsų įrenginio remontas yra baigtas, įrenginio grąžinimas gali užtrukti apie 1-3 darbo dienas.
Remonto eigą galite sekti čia, o siuntos pristatymo eigą – čia.
11. Kurjeris grąžino telefoną, kas buvo padaryta?
Jums grąžinus įrenginį, kartu su įrenginiu gavote Darbų atlikimo aktą su informacija, kokie remonto darbai buvo atlikti.
12. Ar telefonas jau suremontuotas?
Remonto statusą galite matyti čia.
13. Kokia remonto trukmė?
Dažniausiai remonto darbai trunka apie 3 – 5 darbo dienas.
Išskaita (franšizė)
1. Ar galiu atidėti franšizės ir draudimo įmokos mokėjimą?
Atidėti besąlyginės išskaitos (franšizės) ir draudimo įmokos mokėjimų galimybės nėra.